BHVassist

Hoe mooi zou het zijn als je met een paar simpele handelingen direct medewerkers kunt alarmeren als zich een calamiteit voordoet in jouw organisatie, waarbij die juiste medewerkers meteen op de hoogte zijn van wat er is gebeurd en waar? Dat is nu mogelijk met het systeem BHVassist.

Alarmeren, rapporteren en registreren

Met de app BHVassist kun je instellen welke medewerkers welke hulp kunnen verlenen, dus wie bij welk soort calamiteit gealarmeerd wordt. Daarnaast heeft de app een rapportfunctie. Zo kunnen protocollen vermeld worden, behorend bij het type calamiteit dat zich voordoet. Ook kunnen met deze functie uitgebreide rapportages opgesteld worden. De registratiefunctie leent zich prima voor het inzichtelijk maken van de aanwezigheid van BHV’ers.
 

Voordelen


Het gebruik van BHVassist kent vele voordelen. Wij noemen er een paar:
  • Snel, adequaat en efficiënt alarmeren bij calamiteiten
  • In te richten naar de veiligheidswensen en -ambities van uw organisatie
  • Bevordert de zelfredzaamheid van je medewerkers
  • Realtime contactmogelijkheden: chat- en portofoonfunctie
  • Software heeft zich al internationaal bewezen
  • Privacy blijft gewaarborgd (ISO-gecertificeerd)
JOUW CONTACTPERSOON

Chris van Berkum

“Met maatwerkoplossingen sluit ik graag aan op de ambitie die bedrijven hebben om een veilige omgeving te creëren.”
Chris van Berkum

Lees meer

  • BHV.NL behaalt fantastische score van 96,2% bij klanttevredenheidsonderzoek van CEDEO.
    BHV.NL behaalt fantastische score van 96,2% bij klanttevredenheidsonderzoek van CEDEO.
    Om inzicht te bieden in de wijze waarop wij onze dienstverlening invulling geven, laten wij de tevredenheid van inkopers van bedrijven en organisaties waarvoor wij cursussen, trainingen, opleidingen of organisatieadvies hebben verzorgd, onderzoeken door Cedeo.
  • ​Veranderingen Wet IKK per 1 januari 2018 van kracht
    ​Veranderingen Wet IKK per 1 januari 2018 van kracht
    Per 1 januari 2018 treedt de nieuwe wet IKK (Innovatie en Kwaliteit Kinderopvang) in werking. Deze wet stelt dat het voor kinderopvang verplicht is om EHBO-gecertificeerd personeel te hebben. Met dit besluit worden de kwaliteitseisen voor peuterspeelzalen, kinderdagverblijven, naschoolse opvang en gastouders verscherpt.
  • BHV.NL bemiddelt voor crisisondersteuning na incident relatie
    BHV.NL bemiddelt voor crisisondersteuning na incident relatie
    Met trots kunnen wij melden dat wij BHV'ers en EHBO'ers niet alleen zo goed mogelijk voorbereiden op calamiteiten, maar dat wij nu ook kunnen bemiddelen voor nazorg en evaluatie nadat zich een incident heeft voorgedaan. Onze partner Crisis24 is specialist op dit gebied.
  • Amsterdam Dance Event: Gemeente Amsterdam wijzigt regelgeving
    Amsterdam Dance Event: Gemeente Amsterdam wijzigt regelgeving
    De Gemeente Amsterdam heeft een aanpassing ingevoerd van de Nadere regels dance events in horeca. Een van de aanpassingen heeft betrekking op het kennisniveau van de hulpverleners die werkzaam zijn in horecagelegenheden.
  • BHV.NL is ISO9001:2015 gecertificeerd
    BHV.NL is ISO9001:2015 gecertificeerd
    Het continu verbeteren van de veiligheid op de werkvloer en onze werkprocessen om dit te bewerkstelligen zien wij als een kwaliteitssysteem. BHV.NL is ISO9001:2015 gecertificeerd en daar zijn we trots op!
  • Nieuwe Arbowet per 1 juli: wat verandert er?
    Nieuwe Arbowet per 1 juli: wat verandert er?
    Per 1 juli 2017 verandert de Arbowet. Wat betekent dat voor jou?
  • BHVassist de nieuwste innovatie van BHV.NL
    BHVassist de nieuwste innovatie van BHV.NL
    Met BHVassist kun je alarmeren, registreren en rapporteren, wil je weten hoe? Bekijk de nieuwe animatie!
  • Samenwerking Spinel Veiligheidscentrum & BHV.NL
    Samenwerking Spinel Veiligheidscentrum & BHV.NL
    Spinel Veiligheidscentrum en BHV.NL zijn een samenwerkingsverband aangegaan op het gebied van veiligheidstrainingen, consultancy, kennisdeling en gezamenlijke ontwikkeling.

info@bhv.nl

024 373 09 77
Bel ons terug
.