Workshop veiligheidsinstructie

BHV.NL is je graag van dienst bij veilig werken. We ondersteunen je bij je arbeidsveiligheid in bijvoorbeeld het instrueren van je medewerkers over veiligheidsprocedures binnen je organisatie.

Inhoud cursus

  • theoretische uitleg bedrijfsnoodplan
  • theoretische uitleg ontruimingsplan
  • rondgang door je bedrijfspand
  • aandacht voor preventieve voorzieningen
     
Tijdens de workshop wordt het bedrijfsnoodplan en ontruimingsplan gebruikt. Natuurlijk is er ruimte om jouw persoonlijke wensen te bespreken en toe te voegen aan het programma.
Workshop veiligheidsinstructie
Voor wie bestemd?
Voor alle medewerkers van de organisatie die je een veiligheidsinstructie wil geven over de geldende veiligheidsprocedures.
Workshop veiligheidsinstructie
Duur van de workshop
De workshop duurt 2 uur, cursustijden In overleg. Vanaf 6 deelnemers tot maximaal 12 deelnemers verzorgen wij deze workshop op jouw locatie.
Workshop veiligheidsinstructie
Kosten
€ 580,- (excl. BTW) per groep. Dit is inclusief cursusmateriaal, een bewijs van deelname en de lesuren van de instructeur. 's Avonds en in het weekend geldt een toeslag van 15%
Workshop veiligheidsinstructie
Goed te combineren met:
  • Workshop kleine blusmiddelen
Workshop kleine blusmiddelen

BHVASSIST

In plaats van communiceren per portofoon, kun je ook kiezen voor het systeem BHVassist. Je installeert als onderdeel daarvan een app op je mobiele telefoon en die gebruik je om te alarmeren en communiceren. Daarnaast gebruik je het systeem om te registreren en rapporteren. Wil je meer weten over deze vernieuwende manier van communiceren bij calamiteiten, lees dan eens verder.

info@bhv.nl

024 373 09 77
Bel ons terug
.
BHV.NL maakt gebruik van cookies om het bezoek aan onze website gemakkelijk te maken. Daarnaast vind je sneller wat je zoekt en bieden we jou relevante informatie. Door op 'OK' te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, ga je hiermee akkoord. Klik hier voor de instellingen, meer informatie en onze privacyverklaring.