Ik kan niet meer inloggen in mijnbhv?
Ga naar
https://mijn.bhv.nl/, vul je gebruikersnaam in en druk op de knop wachtwoord vergeten. Ga naar je mailbox, daar vind je de mail met de link om je wachtwoord opnieuw aan te maken. Check ook even je spam-inbox als je geen e-mail ontvangen hebt. Geen mail ontvangen? Check je spamfolder!
Ik weet de gebruikersnaam van mijnbhv niet meer?
De gebruikersnaam is bijna altijd het mailadres dat bij bhv.nl bekend is. Weet je deze niet meer, stuur dan een mail naar info@bhv.nl.
Waar kan ik een nieuw wachtwoord voor mijnbhv opvragen?
Ik krijg de melding “geen match gevonden” op mijnbhv?
De gebruikersnaam die je hebt ingevuld komt niet overheen met de gegevens die bij bhv.nl bekend zijn. Let op: de gebruikersnaam is hoofdlettergevoelig maar een gebruikersnaam wordt bijna altijd met kleine letters geschreven. Weet je deze niet meer, stuur dan een mail naar info@bhv.nl.
Ik zie in de cursuskalender niet alle geplande cursussen staan?
Als je op de knop "alle cursussen" hebt geklikt en je ziet niet alle geplande cursussen staan, stuur dan een mail naar info@bhv.nl. Graag in de mail vermelden welke geplande cursus(sen) niet zichtbaar zijn in mijnbhv.
De groene knop "alles tonen" werkt niet, ik krijg de melding geen gegevens gevonden?
Wanneer je deze melding krijgt, neem dan contact op met info@mijnbhv.nl.
Ik wil me graag inschrijven maar ik zie dat de cursus al vol zit?
Wanneer het echt niet mogelijk is om een andere datum te kiezen, neem dan contact met ons op.
Zojuist heb ik mijzelf ingeschreven via mijnbhv maar ik heb geen e-learning ontvangen?
Geen inloggegevens voor e-learning ontvangen? Neem dan contact op met jouw contactpersoon of stuur een mail naar info@bhv.nl. We zorgen er dan voor dat de e-learning zo snel mogelijk naar je toekomt.
Ik wil een certificaat downloaden maar het werkt niet?
Wanneer er geen geldigheidsdatum in mijnbhv staat is het alleen mogelijk om jezelf in te schrijven. Het certificaat is dan bijna verlopen.
Ik krijg de melding “er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens (server)”
Wanneer je deze melding krijgt kan het zijn dat er een storing is bij een internetprovider, dit kan landelijk zijn of intern. Heel vervelend maar het beste kun je op een later tijdstip nogmaals proberen om in te loggen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met info@bhv.nl.