De klant aan het woord

Waar staan jullie op het gebied van veiligheid? Maak in 2024 bedrijfsveiligheid jullie goede voornemen. Om je op weg te helpen of een zetje in de juiste richting te geven, delen we hier een aantal verhalen van onze klanten. Laat je inspireren door hun veiligheidsaanpak en kijk wat je hiervan kan leren of vraag direct een vrijblijvende offerte aan. Of lees ons artikel met 5 inspirerende manieren om aan de slag te gaan met BHV.

EEN HECHTE EN FUNCTIONELE BHV-ORGANISATIE BOUWEN


Viking Life-saving Equipment werkt dagelijks aan de veiligheid van mensen aan boord. Maar toen na een flinke groei én een verhuizing naar een groter pand het alarm afging, bleek dat er ook werk te verzetten was als het om de eigen bedrijfsveiligheid ging. Het was een wakeup-call voor Viking, die direct actie ondernam. 
 

EEN LANDELIJKE BHV DAG


De veiligheid waarborgen voor 5.000 medewerkers is geen gemakkelijke klus. Met 13 verschillende locaties zijn er een hoop verschillende uitdagingen waarmee PwC Nederland rekening moet houden. Het geheim van PwC? Een gedegen aanpak en voldoende trainen. Dat deden ze onder andere met een landelijke BHV-dag.
 

EEN SOCIAAL VEILIGE OMGEVING


Een sociaal veilige omgeving voor leerlingen én personeel staat bij Scalda (school voor mbo en volwasseneneducatie) voorop. Maar met 15 locaties die allemaal heel verschillend zijn, is één algemene aanpak niet de gewenste weg. Om per locatie de uitdagingen in kaart te brengen, kwam er onverwacht een mysterieuze indringer langs. Want als je niet weet wie langskomt, kun je je ook niet voorbereiden.

EEN SUCCESVOLLE
'WEEK VAN DE VEILIGHEID'


Toen Avans Hogeschool met het Veiligheidsambitieplan aan de slag ging, bleek de bekendheid van de veiligheidsprocedures onder studenten en medewerkers onvoldoende. Het Veiligheidsteam van Avans kwam daarom in actie tijdens de landelijke ‘Week van de Veiligheid’. Een geslaagde week waarin het interne alarmnummer bekendheid kreeg én studenten ook nog leerden reanimeren.
 
  

OMGAAN MET ONGEWENST GEDRAG EN AGRESSIE


Medewerkers van Tankstation Vollenhoven kregen steeds vaker te maken met ongewenst gedrag en agressie. Om onveilige situaties te voorkomen, wilde Vollenhoven medewerkers leren omgaan met lastige klanten en ongewenst en agressief gedrag. Een uitgebreid trainingsprogramma op maat voor alle 180 medewerkers bleek de oplossing. 

 
   
 
Vollenhoven leert medewerkers omgaan met ongewenst gedrag en agressie

Innovatieve veiligheidsoplossingen

Wij willen onze klanten graag vernieuwende veiligheidsoplossingen aanbieden. Hieronder vind je onze innovaties:

Stel je eigen cursus samen: train op de risico's van jouw organisatie
BHV-, EHBO- en VCAcontinu: met ons continu leren platform maken we leren altijd en overal beschikbaar.
Het veiligheidsambitieplan: een veiligheidsprogramma op maat op basis van jouw ambities
Mystery visit: leer waar verbeterpunten op sociaal veiligheidsgebied in jouw organisatie liggen. 

Meld je aan voor de nieuwsbrief Blijf op de hoogte (max. 6x per jaar) en vul je mailadres in.
Volg ons via social media:
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • instagram
  • spotify

info@bhv.nl

024 373 09 77
Bel ons terug
.