BHV.NL scoort opnieuw hoog in CEDEO-klanttevredenheidsonderzoek
Over het onderzoek

Incompany trainingen: Score 97,8!
- Voortraject: Bijna alle referenten zijn al jaren tevreden klanten van BHV.NL en hebben een positieve ervaring met het voortraject en de intakegesprekken. Contactpersonen vragen goed door naar de wensen en de trainer neemt ervaringen van cursisten mee in de training.
- Opleidingsprogramma: Referenten zijn zeer tevreden over het gedetailleerde en op de organisatie afgestemde cursusprogramma, inclusief duidelijke financiële afspraken en informatie over eisen en regelgeving.
”De contactpersonen gaan heel gedegen te werk. We bespreken alles wat we gedurende het jaar hebben meegemaakt en hoe we dat kunnen meenemen in de training.”
- Uitvoering: De trainingen zijn praktijkgericht, interactief en afwisselend, met voldoende ruimte voor maatwerk en feedback, wat resulteert in enthousiaste en betrokken deelnemers.
- Opleiders: De trainers worden geprezen om hun kennis, praktijkervaring en prettige manier van lesgeven. De ene trainer is wat praktischer dan de ander, en ze denken ook mee met je bedrijf. De afwisseling van trainers wordt als verfrissend en aanvullend gezien.
- Trainingsmateriaal: Het trainingsmateriaal is praktisch, goed verzorgd en voldoet aan de wensen van de deelnemers, wat bijdraagt aan de positieve ervaring.
- Natraject: Het natraject verloopt naar wens met tijdige certificaten en evaluaties. Vanwege een overgang naar een nieuw portaal zijn niet alle respondenten tevreden, maar deze onregelmatigheden zijn inmiddels opgelost.
- Organisatie en administratie: De meeste referenten zijn tevreden over de communicatie, bereikbaarheid en klantgerichtheid. Hoewel sommige respondenten het minder prettig vinden dat er meerdere contactpersonen zijn.
- Relatiebeheer: Het relatiebeheer wordt niet als opdringerig ervaren, maar wel met regelmatige contactmomenten en nieuwsbrieven.
- Prijs-kwaliteitverhouding: De prijs-kwaliteitverhouding wordt als marktconform en redelijk gezien. De waardering zit hem vooral ook in de kwaliteit van de cursussen.
- Tevredenheid opleiding/samenwerking totaal: Alle referenten zijn positief over de maatwerkcursussen en samenwerking. Bij BHV.NL word je ontzorgt!
Open trainingen: Score 86,4
- Voortraject: De meeste referenten zijn al lange tijd bekend met BHV.NL en kiezen ervoor vanwege de landelijke dekking, het snelle schakelen, de goede prijs-kwaliteitverhouding én efficiënte organisatie.
- Opleidingsprogramma: Met uitzondering van een neutraal gestemde, vinden alle referenten het cursusprogramma duidelijk en goed gestructureerd, waarbij de prijsopgave helder is en er geen misverstanden ontstaan.
- Uitvoering: De uitvoering van de cursussen wordt unaniem positief beoordeeld, met veel lof voor de mate van interactiviteit, de afwisseling in werkvormen, en de interessante en boeiende manier van lesgeven.
- Opleiders: Alle referenten zijn tevreden tot zeer tevreden over de trainers, die worden geprezen om hun deskundigheid, didactische vaardigheden, en persoonlijke kwaliteiten, evenals hun inzet en betrokkenheid.
“De kennis van de trainers staat buiten kijf. De manier van overbrengen is goed en leuk. Ze houden de aandacht van de deelnemers er goed bij. ”
- Trainingsmateriaal: Alle referenten die een score geven, tonen zich (zeer) tevreden over het trainingsmateriaal, dat goed voorbereid is en zowel een basisboek als praktijkmateriaal omvat. Ook de e-learning zit goed in elkaar.
- Accommodatie: De respondenten die een oordeel geven over de accommodatie zijn tevreden tot zeer tevreden, met opmerkingen over de goede bereikbaarheid en netheid van de locaties.
- Natraject: De meningen over het natraject zijn verdeeld, vanwege ontbrekende certificaten. Dit heeft te maken met een overgang naar een nieuw registratiesysteem, waardoor tijdelijk niet alle gegevens beschikbaar waren. Deze gegevens zijn inmiddels wel weer toegankelijk. Deelnemers ontvangen ook een evaluatieformulier.
- Organisatie en administratie: Op één na zijn alle referenten tevreden tot zeer tevreden over de organisatie en administratie, waarbij de facturering, planning, bereikbaarheid, accuratesse, klantvriendelijkheid en flexibiliteit als positief worden ervaren.
- Relatiebeheer: De meeste referenten zijn tevreden tot zeer tevreden over het relatiebeheer, met positieve opmerkingen over de vaste contactpersonen en regelmatige communicatie.
- Prijs-kwaliteitverhouding: De prijs-kwaliteitverhouding wordt door alle referenten die een score toekennen, als prima beoordeeld.
- Tevredenheid opleiding / samenwerking totaal: Over het geheel genomen zijn alle referenten tevreden over de open trainingen van BHV.NL, met lof voor de kwaliteit en deskundigheid van de trainers, de interactiviteit van de lessen, en de goede communicatie.
Wij willen alle deelnemers bedanken voor hun vertrouwen en waardevolle beoordeling van onze incompany- en open trainingen. We zijn trots op deze eindcijfers en doen ons uiterste best om onze kwaliteit en klanttevredenheid te behouden. Wij staan voor deskundigheid, innovatie en een persoonlijke aanpak en dat blijft de basis van onze dienstverlening. Samen kunnen wij werkend Nederlands steeds veiliger maken. Ontdek waarmee wij je van dienst kunnen zijn.
Lees meer
-
Nieuwe en vernieuwde cursussen studiejaar 2025/2026Innovatie en doorontwikkeling staan centraal bij BHV.NL. We vinden het belangrijk om cursisten de meest actuele kennis en vaardigheden aan te leren op een zo efficiënt en effectief mogelijke manier. Ieder jaar vernieuwen we daarom bestaande cursussen én voegen we nieuwe cursussen toe. Zo blijven de lesstof en de lesmethoden interessant voor onze cursisten, en sluiten ze naadloos aan op de actualiteit. Hieronder vind je ons nieuwe en vernieuwde aanbod voor het studiejaar 2025/2026.
-
-
-
Het jaarplan van de Nederlandse Arbeidsinspectie voor 2025De Nederlandse Arbeidsinspectie staat voor een veilige werkomgeving voor iedereen. Een belangrijk onderwerp, ook voor jouw organisatie. Want veiligheid op het werk is en blijft de verantwoordelijkheid van de werkgever. Elk jaar publiceert de Arbeidsinspectie hun plannen en prioriteiten voor het komende jaar. Dit jaar is het derde jaar van het Meerjarenplan 2023-2026. We hebben de plannen voor 2025 voor je samengevat. Zo weet jij snel wat de aandachtspunten van de Arbeidsinspectie zijn.
-
-
-
-
BHV.NL is BVBN-erkend opleiderIn Nederland speelt de Branchevereniging voor Bedrijfshulpverlening Nederland (BVBN) een belangrijke rol in het bevorderen van de kwaliteit van BHV-opleidingen en fungeert als een erkenningsregeling voor gekwalificeerde opleiders in bedrijfsveiligheid. BHV.NL is een BVBN-erkend opleider.
-
Nieuw vanaf april: BHV-basis met leerplatform VeiligheidsimpulsIn april 2024 lanceert BHV.NL een vernieuwende leermethode voor BHV-opleidingen. Het afgelopen jaar hebben we achter de schermen hard gewerkt aan de ontwikkeling van een BHV-leerreis en een bijbehorend nieuw leerplatform: Veiligheidsimpuls.