Communicatiecursussen

Het belang van goede communicatie wordt vaak onderschat. In het geval van calamiteiten is dat niet anders. BHV.NL heeft een aantal trainingen en workshops ontwikkeld waarin communicatie centraal staat. Weten jouw BHV'ers bijvoorbeeld hoe zij moeten omgaan met agressie of hoe zij de portofoon moeten gebruiken?

Voor al onze cursussen volgen wij het protocol ‘veilig trainen’. Tijdens een incompany-cursus geven wij de training op jouw locatie. Om de veiligheid van zowel  jouw medewerkers, als onze instructeur te garanderen zijn er een aantal voorwaarden waaraan de cursusruimte dient te voldoen. Bekijk de checklist hier.
Communicatie
Ongewenst gedrag en agressie
Als je met ongewenst gedrag en agressie te maken krijgt, is het belangrijk om je zeker en effectief te gedragen in je communicatie. Wij leren je hoe.
 
Communicatie
Omgaan met alarmmeldingen
Het aannemen en verwerken van alarmmeldingen vraagt iets van je medewerkers. Deze incompany cursus is bestemd voor degenen die deze taak op zich nemen.
 
Communicatie
Crisismanagement
Ben je lid van het Crisis Management Team, dan is deze workshop handig. Je leert alles over de taken en verantwoordelijkheden van het CMT. Bijvoorbeeld communiceren met de hulpdiensten.
 
Communicatie
Workshop portofoongebruik
In deze twee uur durende workshop leer je alle ins en outs over het communiceren met behulp van portofoons. Naast algemene regels wordt er praktisch geoefend.
 

Waarom BHV.NL

Bij BHV.NL hebben wij oog voor wat jij nodig hebt om de veiligheid bedrijfscontinuïteit in jouw organisatie te waarborgen. Hoe kun jíj veiligheid beter organiseren? Al 25 jaar staan onze ervaren instructeurs en gespecialiseerde adviseurs voor je klaar om deze vraag te beantwoorden.

info@bhv.nl

024 373 09 77
Bel ons terug
.